FIZETÉSI FELTÉTELEK

Webáruházunk a következő fizetési módokat kínálja, hogy Ön otthona kényelméből biztonságosan vásárolhasson:

Postai utánvét - Utánvét esetén

Ön a megrendelt áruért csak a csomag kézhezvételét követően a kézbesítőnek fizet. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket utánvétellel, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak készpénzben! A reklamáció nélkül át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Paypal fizetés

Virtuális pénztárca szolgáltatás, mely egyszerű és biztonságos fizetést tesz lehetővé. Ennek használatához a Vevőnek rendelkeznie kell egy PayPal accounttal. A tranzakció díja ingyenes, csak úgy mint a regisztráció.

Előre utalás

Előre utalással is fizethet webáruházunkban. Utalja a teljes vételárat a Fonó Budai Zeneház Nonprofit Kft. 10701269-66975744-51100005 számú bankszámlaszámára, az átutalás közleményében pedig szíveskedjen feltüntetni a megrendelés számát. A megrendelését az összeg beérkeztét követően indítjuk.

Barion fizetés

A FONÓ Webbolt (a továbbiakban Webbolt) a Barion által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak.

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013

ÁRAK

A FONÓ webáruházban szereplő vételárak a mindenkori ÁFÁ-val növelt bruttó árakat jelenítik meg magyar forintban. Megrendeléskor a szállítás és csomagolás díja minden alkalommal megjelenik a számlában. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján valamennyi költséget tartalmazza, melyről az eredeti számlát a termékkel együtt a csomagban kapja meg.

Eladó az árváltoztatás jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt csomagok vételárát nem befolyásolja.

SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL:

Június 18-tól ismét lehetséges előzetes telefonos vagy e-mailes egyeztetés után a személyes átvétel a Fonó Budai Zeneházban (1116 Budapest, Sztregova u. 3.)

BELFÖLDI SZÁLLÍTÁS:

A Fonó webboltja belföldön 2 hetes határidővel vállalja a szállítást. Külföldi szállításnál ez 3 hét vagy annál több is lehet a szállítótól függően. A vásárlásról és szállításról minden esetben visszaigazolást küldünk. Bizonyos termékeinkre különleges szabályok vonatkoznak törékenység vagy nagy súly miatt. 20 ezer Ft feletti vásárlás esetén belföldön ingyenesen szállítunk. Részleteket lásd:

Kedvezmény: 20.000-Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás belföldre ingyenes.

POSTA utánvétes fizetés esetén: 2400 Ft

POSTA előre utalásos / bankkártyás / PayPalos fizetés esetén: 1200 Ft

DHL utánvétes fizetés esetén: 2500 Ft

DHL előre utalásos / bankkártyás / PayPalos fizetés esetén: 2000 ft

SPECIÁLIS TERMÉKEK:

Ezkre a termékekre külön szállítási ill. fizetési feltételek vonatkoznak.

Bakelit lemez - BELFÖLD

Ezt a terméket kizárólag DHL-lel szállítjuk

Fizetés: kizárólag előre utalással, vagy online bankkártyás ill. PayPal fizetéssel: 2000 ft

Bakelit lemez - KÜLFÖLD

Ezt a terméket kizárólag DHL-lel szállítjuk.

szállítás és árak a lenti általános KÜLFÖLDI szállítás szerint

Fizetés: kizárólag előre utalással, vagy online bankkártyás ill. PayPal fizetéssel

Új Pátria sorozat - BELFÖLD

A szállítás ingyenes, ezt a ternéket kizárólag DHL-lel szállítjuk

Fizetés: kizárólag előre utalással, vagy online bankkártyás ill. PayPal fizetésse

Új Pátria sorozat - KÜLFÖLD

szállítás és árak a lenti általános KÜLFÖLDI lista szerint (DHL)

kizárólag előre utalással, vagy online bankkártyás ill. PayPal fizetéssel

KÜLFÖLDI SZÁLLÍTÁS:

Európában: DHL 25 EUR (8750 HUF)

Európán kívül: DHL 45 EUR (15750 HUF)

Előre utalásos fizetés esetén a szállítási határidő a fizetendő összeg beérkezésétől számítandó.

SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐK:

Európán belül:

DHL express saver 2 hét

Európán kívül:

DHL Worldwide express 2-3 hét (vámfüggő)

Belföld:

Posta: 2-3 hét

DHL: 2 hét

Az Általános Szerződési Feltételek PDF formában ITT érhetők el.

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Fonó Budai Zeneház Nonprofit Kft, (székhelye: 1116 Budapest, Sztregova utca 8..; Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság cégjegyzékszám: 01-09-90618 adószáma: 20207333-2-43; elérhetőségek ( webaruhaz@fono.hu telefon: (+36 - 1) 206-5300 továbbiakban: Szolgáltató) és a Fonó Budai Zeneház Nonprofit Kft, által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

  1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.fono.hu /webbolt weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházán (a továbbiakban: Fonó webbolt) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre .

A Fonó webbolt Online áruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza, azzal, hogy a szolgáltatások igénybevételével egyidejűleg a Felek megállapodnak abba, hogy jelen ÁSZF-el mellőzésre kerülnek az Ektv. 5.§ (2) és a 6.§ (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak.

1.2. A Fonó webbolt Online áruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. A Fonó webbolt Online áruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalon érvényesen és sikeresen regisztrálja magát, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

1.4. A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. A Felek közötti szerződés az áru megvásárlása során jön létre. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi. Felek között létrejött azon kereskedelmi ügylet sem minősül szerződésnek, amelyet az Ügyfél a Szolgáltató ügyfélszolgálatán keresztül bonyolít (írásban, személyesen vagy telefonon).

1.5. Ügyfélszolgálat: Fonó Budai Zeneház Nonprofit Kft:

Ügyfélszolgálati iroda helye 1116 Budapest, Sztregova utca 8.

Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: (hétköznapokon: 9.00-16.00)

Telefon: (+36 - 1) 206-5300

Telefax: (+36 - 1) 206-5300

Internet cím: www.fono.hu

E-mail: webaruhaz@fono.hu

  1. Regisztráció

2.1. A Főoldalon található Regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra. Az előzetes adatbekérő kitöltésével (egy szabadon választható felhasználónév, egy valós e-mail cím és egy választott jelszó megadása szükséges) regisztrálhat.

2.2. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A hibásan rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Személyes adatok módosítása menüpontban van lehetőség. Aktív rendelést érintő adatok módosításár az Ügyfélszolgálati telefonszámokon, vagy központi e-mail címünkön van lehetőség.

  1. Megrendelés

3.1. A vásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet részletesen megismerni. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére.

3.2 A "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.

a személyes adatok (pl.: számlázási cím, szállítási cím, telefonszám stb.) tartalma ellenőrizhető, megváltoztatható a vásárlás során, a megrendelés leadásáig.

3.2. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

3.3. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. Online bankkártyával történő fizetés kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén nem áll módunkban pénzt visszatéríteni. Az online fizetési tranzakció biztonsági ellenőrzése minimálisan 24 órát vesz igénybe, a termék átvétele csak ezt követően lehetséges.

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

3.4. A megrendelést a Szolgáltató weboldalán keresztül csak regisztrált Ügyféltől és csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.) A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

3.5. Az Ügyfél a megrendelés leadásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

3.6. Szolgáltató az Ügyfél vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles az Ügyfél részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

  1. Szállítási és fizetési feltételek

4.1. A Szolgáltató a megrendelt árut a Webshopban feltűntetett áron házhoz szállítja egy szállítmányozó cég igénybevételével. A megrendelések esetén a fuvardíjat az Ügyfél viseli oly módon, hogy a fuvardíj a számlán feltüntetésre kerül. Ha egy Ügyféltől azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhozszállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre. Amennyiben az Ügyfél a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján, még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, a már elindított csomagok utólagos összevonására nincs mód. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

4.2. Az Ügyfél termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációt a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. A kiszállítással és a megrendelési tételekkel kapcsolatos kifogásokat, az Ügyfél még a szállítmányozó jelenlétében, jegyzőkönyv felvételével köteles dokumentálni

4.4. A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató az Ügyfélnek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.

  1. Elállás joga, módja, következményei

5.1. Amennyiben Ügyfél a termék házhozszállítása után kíván a vásárlástól elállni, azt az áru átvételét követő 8 munkanapon belül, indoklás nélkül megteheti. Ennek módjáról a Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet rendelkezik. Ügyfél az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia Szolgáltató címére. A a Fonó Budai Zeneház Nonprofit Kft kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban Ügyfélnek kell gondoskodnia. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot 8 munkanapon belül elküldeni, egyúttal gondoskodnia kell a termék mihamarabbi visszajuttatásáról. Elállás esetén a a Fonó Budai Zeneház Nonprofit Kft követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését.

5.2. A a Fonó Budai Zeneház Nonprofit Kft postai csomagokat, technikai okokból nem tud fogadni. Kérjük, hogy a termékeket minden esetben valamely futárszolgálattal szállíttassa vissza. Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a Fonó Budai Zeneház Nonprofit Kft kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére.

  1. Garancia, szavatosság

6.1. A kellékszavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló, 2013. évi V. törvény és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglaltak mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók. A kereskedőnek jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben, ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a vevőt terheli.

6.2. Ön a Fonó Budai Zeneház Nonprofit Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

6.3. Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Ön a Fonó Budai Zeneház Nonprofit Kft.-vel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

  1. Panaszkezelés, Békéltető testület

7.1. Webshopunk és a Fonó Budai Zeneház Nonprofit Kft. célja, hogy valamennyi terméket megfelelő minőségben, a vevő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Abban az esetben, ha a vevőnek mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti. A Fonó Budai Zeneház Nonprofit Kft. az írásbeli panaszt, annak beérkezésétől számított 30 napon belül írásban megválaszolja és elutasító válasza esetén az elutasítást megindokolja.

7.2. A Fonó Budai Zeneház Nonprofit Kft. a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Amennyiben a vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, úgy a Fonó Budai Zeneház Nonprofit Kft. a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak másolati példányát megküldi/átadja a vevőnek. A Fonó Budai Zeneház Nonprofit Kft. a jegyzőkönyv másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadja, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan köteles eljárni.

Tájékoztatjuk, hogy panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárást kezdeményezhet.

7.3. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája, illetve elérhetősége itt található: http://jarasinfo.gov.hu/

A Békéltető Testületek illetékessége megyei szinten megállapított, a testületek jegyzéke és elérhetősége a http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579 honlapon és ITT megtalálható.

A Fonó Budai Zeneház Nonprofit Kft a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást.

7.4. Ön jogosult Békéltető testület eljárást kezdeményezni a Fonó Budai Zeneház Nonprofit Kft. székhelye szerinti Fonó Budai Zeneház Nonprofit Kft. A Fonó Budai Zeneház Nonprofit Kft. székhelye szerint illetékes békéltető testület elérhetősége:

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Elnök: dr. Inzelt Éva Veronika

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a békéltető testület előtti eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület az illetékes.

Tájékoztatjuk továbbá, hogy a vevő panasza esetén, regisztrációt követően, igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. Ebben az esetben a vevő a panaszát az következő online honlapon keresztül nyújthatja be: http://ec.europa.eu/odr

  1. Egyebek

8.1. A a Fonó Budai Zeneház Nonprofit Kft Online áruháza Linux/PHP alapokon működő információs rendszer, biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit.

A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

8.2. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. Az Ügyfélt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

8.3. A Szolgáltató az Ügyfél által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a megrendelés teljesítése és az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. A Szolgáltató az Ügyfél adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Szolgáltató alvállalkozójaként/közreműködőjeként jár el. A Szolgáltató az Ügyfél adatainak kezelésekor az információs önrendelkezési jogról és információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény mindenkor hatályos rendelkezései szerint jár el. A Szolgáltató a 2001. évi CVIII. törvény 13/A. § paragrafusa alapján jogosult kezelni az Ügyfél személyes adatait.

8.4. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

8.5. A szerződő Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő Felek értékhatártól függően a budapesti II. és III. Kerületi bíróság., illetve a Székesfehérvári Törvényszék kizárólagos illetékességének vetik alá magukat.

8.6. Tájékoztatjuk, hogy internetes áruházunkban csak háztartásban használatos mennyiségekre vonatkozó rendeléseket szolgálunk ki!

Budapest, 2021

Online bankkártyás fizetés - Tájékoztató

A FONÓ Webbolt (a továbbiakban Webbolt) a Barion által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak.

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013